Standard
Stranica za učenike, učitelje, nastavnike, roditelje…

 

Drage koleginice i kolege, pošto smo sakupili mnoštvo linkova sa blogovima i različitim stranicama sa matematičkim sadžajima, probala sam da ih nekako sistematizujem po razredima, kako bi mi svi bili pri ruci. Napravila sam neku vrstu kataloga linkova, koji će nadam se, biti od pomoći i vama. To su uglavnom linkovi koji su se pojavljivali na ovim našim grupama, tako da se izvinjavam ako sam nekog ispustila. Ovo je početna verzija i stalno ću dodavati nove sadržaje na koje naiđem. Vi učitelji ste vrlo vredni i zaista imate mnogo blogova. Ja sam napravila neki početni izbor prvenstveno prema matematičkim sadržajima, kao i prema organizovanosti po razredima. Nadam se da ćete mi reći svoje mišljenje i ukazati na greške i propuste koje sam verovatno napravila, kao i da mi predložite sadržaje koje mogu da uvrstim u katalog. Srdačan pozdrav! http://anicatr.weebly.com/
Leave a Reply

